Vjeruje nam više od 60.000 kupaca!
Tel. narudžbe: +386 2 620 08 80
pon - pet između 8:00 i 17:00

Reklamacije

Vraćanje proizvoda

U slučaju da s kupljenim artiklom iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni, isti nam možete vratiti u roku 15 dana od datuma preuzimanja. Roba mora biti neoštećena i u nepromijenjenoj količini, korištena mora biti u skladu s uputama i zapakirana u originalnoj ambalaži. Kaseta ili toner ne smiju biti otvoreni ili već potrošeni. Priložite i kopiju računa.

Reklamacija proizvoda

Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:
  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošlji e-pošto na: reklamacije@Printink ali pokličite 02 62 00 880, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
  • V primeru lažne reklamacije Printink - kartuše in tonerji ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
  • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
  • Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo.
  • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
  • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije Printink.
  • Reklamirani izdelek bo prevzel poštar Pošte Slovenija po naročilu s strani Printink.
  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

Garancijska izjava

Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Tehit d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni).

Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Tehit d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek mora biti v originalni embalaži in v nespremenjeni količini;
  • izdelek mora biti uporabljan skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami

Na telefonski številki 02 620 08 80 vsak delovni dan od 8. do 16. ure.
Elektronski naslov za reklamacije: reklamacije@Printink.